Q&A (frequently asked questions)
Q.I have received a parcel delivery, but I have not received a delivery completion email.
A delivery completion notification email will be sent from the delivery company LOCCO.
ドメイン指定受信の設定をされている場合は、「no-reply@locco.co.jp」が受信できるよう、設定をお願いいたします。
また、迷惑メールフォルダへ自動的に振り分けられている場合がありますので、迷惑メールフォルダのご確認をお願いいたします。
※携帯電話端末(docomo、softbank、au)や一部フリーメールの場合、ドメイン指定受信の設定をしてもメールが届かないことがあります。
Contact us
-
website
-
phone
(Toll free)- Weekdays: 9:00-18:00 Saturdays: 9:00-17:00
- In order to value your opinions and requests, we will record them.
- Some IP phones may not be available.
-
FAX
0120-924-214(no communication charges)- Please enter your phone number, fax number, membership number, and name.
- Please let us know if it is not convenient for you to reply by fax.
- Some IP phones may not be available.
- FELISSIMO CORPORATION
- 7-1 Shinkocho, Chuo-ku, Kobe 650-0041